Disney Channel Violetta İzle Türkçe

Yazar Yorumu : Merhaba arkadaşlar buğün size bu dizi hakkında bilgi vermek istiyorum.Müzikal bir komedi olan bu dizi Disney channel ın yeni dizisidir.Oyuncuları nı görmek için Tıklayın..Veya Violetta Müzikleri için Buraya Tıklayın

 Disney Channel Violetta İzle
 




Disney Channel Yeni Dizisi Violetta

Resimleri




                                                                           Konusu
                     ( Google Translate den çevirdiğim konusu )
Violetta "uzun yıllar yaşadıktan sonra, yalnız ve çok yetenekli bir gencin öyküsünü anlatıyor eski kıta ", Buenos Aires, onun memleketi döner. Onun müziğe olan doğuştan gelen bir yetenek ve tutku keşfeder ve sırayla, inşa ve büyüyor. Büyük ve ilginç bir deneyim dönük olarak ona yeni bir hayat yılında, gerçek dostlar ve sevgi bulur
                                              

Disney Channel Violetta İzle, Disney Channel Violetta İzle Türkçe, Disney Channel Violetta türkiye izle, Disney Channel Violetta İzle Türkçe dublaj izle, Disney Channel Violetta konusu, Disney Channel Violetta nedir
disneyin yeni filmi disney channelın yeni dizisi

90 yorum:

  1. bence violett bir harika.

    YanıtlaSil
  2. violetta çok güzel süper yaa

    YanıtlaSil
  3. çook güzellllllll violetta <3 <3 . türkçe dublajı tek part çıkarmı internete ?

    YanıtlaSil
  4. bence ludmila daha güzel ama kötü

    YanıtlaSil
  5. violetta internetten hiç izlenmior ya öfff!
    zıkkım violetta

    YanıtlaSil
  6. violetta çok güzel

    YanıtlaSil
  7. violetta harika bir film yaa süper

    YanıtlaSil
  8. yaa violetta ve tmas çok iyi bir çift olur

    YanıtlaSil
  9. violetta filmi süper harika

    YanıtlaSil
  10. tmas çok yakışıklı ve sesi çok güzel violetta ve tmasın birlikte olması gerekir sesleri beraber çok güzel oluyor

    YanıtlaSil
  11. Leon Ludmilayı bırakıp Violettayı istedi. Leonun bir sevgilisi varken niye Violettayı istesinki ama sevgilisi çok kötü o yüzdendir birde Leon Ludmilayı bırakınca çok iyi davranmaya başladı. Ludmilada Tmasın peşinden koşmaya başladı.

    YanıtlaSil
  12. Violetta çok güzel bir film her zaman izliyorum

    YanıtlaSil
  13. Violetta filminde Frençeska Tmastan çok hoşlanıyor ama Tmas Violettadan hoşlanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence franchesca violetta ve thomasa bi sans vermeli cunku violetta thomas ile franchesca thomastan hoslaniyo diye cikmiyor;-)

      Sil
    2. Leon çooooook yakışıklı, leon thomasa bin basar LEON mucuk

      Sil
    3. AYNEN FOREVER LEONNN <3 THOMAS KİM BEEE :d

      Sil
    4. Hanginiz Tomas forever derse düşmanımdır. Leon Violetta'yı daha çok hakediyo. Ayrıca MİLYON kat daha yakışıklı... Leon FOREVER!!!!! Leonetta FOREVER!!!!!

      Sil
  14. Violetta bizim hayal ettiklerimizin el ile tutulur goz ile gorulur hali dusunun herkesin icinde her an fiskirmaya hazir bir yetenek var ben biliyorum ve zamani geldiginde yetenegimiz bizimde yardimimizla ortaya cikacak violettayi bize sunan okadar saat cekim yaparak bizim izlememizi saglayan eller dert gormesin ve unutmayin hayaller elbet birgun gercek olur benimki olmak uzere:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaslar buraya dikkat arkadasin yorumunu cok begendim sizde begendiyseniz yanitlayin

      Sil
    2. benim hayallerim violetta sayesinde gercek olyor

      Sil
    3. öncelikle sizin hayalleriniz gerçek olduysa sevindim ben de Violetta'yı izlemeye başladığımdan beri hep onun izinden gidiyorum ve hayatım değişti ve inanıyorum ki onun gibi bir gün benim de hayatım onunki kadar mükemmel olucak

      Sil
  15. violetta google danda youtube dende hiç izlenmiyo >:
    izlensede başka dilde olurdu:)))


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google a violetta izle diye gir ilk baştaki sayfayı aç 1.sezon falan hepsi var

      Sil
  16. bir anket yapıyorum hangisi daha iyi?
    a)one direction
    b)demi lavato
    c)selena gomez

    d)justin bieber

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. one directon tabiki aşklarım

      Sil
    2. One Direction<3 Demi Lovato<3 Selena Gomez <3

      Sil
    3. selena gomez tabii ki

      Sil
    4. One direction tabbi ki de

      Sil
    5. selena tabki

      Sil
    6. selena ve 1D

      Sil
    7. 1D <3 Selena <3

      Sil
  17. ONE DİRECTON <3 SELENA GOMEZ VE JUSTİN BİEBER ARASINDA KALDIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede hepsi süper ya

      Sil
    2. one direction : onlar değişik şekilde müzik yapıyorlar selena gomez:o peri seslive güzel justin bieber: güzel sesli yakışıklı

      Sil
    3. violettada broadway leon ve Thomas arasında kaldı hahaha

      Sil
    4. tek onlar arasında olsa iyi braco violetta'dan hoşlanıyor.diego violetta'dan hoşlanıyor.sanırım violetta da diego'dan hoşlanıyor.tomas violetta'dan hoşlanıyor.violetta da ondan hoşlanıyor fakat sonraki bölümlerde broadway geliyor ve violetta'dan hoşlanıyor.violetta'ya asılır gibi davranıyor ve violetta'da bunun farkında değil.arada leon'da var leon ludmila ile iken kötüydü fakat violetta'dan hoşlanıyor.violetta çok kararsız kalır.

      en önemlisi violetta'nın tercihi leon

      martinas stolessel'e teşekkür ederim.

      Sil
  18. ben violettayı çok sevem ama kötüler olduğunda onları parçalayasım geliyor iyiler=1 kötüler=0 galibiyet iyilerindir kesinlikle benim gibi düşünenler yanıtlasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende iyi olan kazansın yapmışsın

      Sil
  19. en büyük iyiler başka büyük yok

    YanıtlaSil
  20. violetta bayılıyorum çok güzel :)

    YanıtlaSil
  21. bencede süper bayılıyorumm asla kacırmam :)

    YanıtlaSil
  22. Yaa violetta çok güzel sadece 2 bölümünü kaçırdım.

    YanıtlaSil
  23. ya martina çok güzel ve akıllı jorge le çok uyuyolar hem pablo nun anlındakı ben midemi bulandırıyor ıyyyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. civilcenimi diyosun

      Sil
    2. Pablo müdür değilmi

      Sil
  24. merhaba ben violetta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 안녕하세요 violetta
      annyeonghaseyo violetta
      merhaba ben violetta

      Sil
    2. vioviyor musun
      letta ben gülcan ben seni çok seviyorum sen beni se

      Sil
    3. violleta iğngiliz Türkçe konuşmaz bizede buna inandık sankide

      Sil
    4. violetta ingiliz değil ispanyol film ispanyolca

      Sil
  25. hola mi nombre violetta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mi nombre es violetta olurdu o. Ayrıca ispanyolca da bu mantıksızdır Soy Violetta denir canım

      Sil
  26. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. adımı degiştirdım violetta koydum cunku violetta karakteri herseyıyle benı yansıtıyo

    YanıtlaSil
  28. Violetta yı kardeşim her zaman izler.Kardeşim Violetta gibi giyinir ve onun yaptığı her şeyi yapmaktadır.Kardeşim Violetta filmi sayesinde bize rahat vere bildi :D Bende kardeşimle birlikte her zaman filmiizleriz.Violetta yı çok sever kardeşim.Ludmilla yı sevmem pek çok.Ama Violetta nın başımın üstünde yeri var.Ludmilla yı sevmem ben çünkü çenesi çok kötü.Doğru değil mi? :)Ama Violetta-yı çok severiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende violetta yı çok seviyorum çünkü güzel ve iyi birisi adım gülcan ben violettayla görüşmüştü

      Sil
  29. Hayattan vaz gecmek uzre olurken violettanin ilk bolumun gordum ve izlemeye basladim hem hayata hemde seriye bayildim llove you jorge blanco

    YanıtlaSil
  30. ben violetta nın hayranıyım ondan saçım violttayla aynı ve aıı değiştirdim adım violetta

    YanıtlaSil
  31. violetta harika biri ben onu çok seviyorum her gün disney channel da onu izliyorum güzel yanı da violetta iyi bir kişiliğe sahip

    YanıtlaSil
  32. Jorge blanco yani Leon cok tatli

    YanıtlaSil
  33. Leon' la violetta çok yakışıyo ve leon çok yakışıklı biri tomasında gözleri çok güzel amaleon çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  34. violetta leon ile çıkmalısın çok yakışlı leon ya ben hayatımda bu kadar yakışıklı görmedim herkes leon u da ha yakışıklı buluyor bende leon aşkım llllllllleeeeeeeoooooooooonnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana katılıyorum super bırı bende ıstıyorum boyle bır sevgılı

      Sil
  35. Bence bioletta super bana cesaret veriyo bayiliyorum ama eski bolumlere atmasini seedim keske kaldigi yerden devam etse ayrica tomas coooooook daha yakisikli bu konu tartismata kapali tomas sana bayiliyorum

    YanıtlaSil
  36. lan violettayı hergün ben interneten izliyom siz harbi salaksınız lan önem olan izleme deyil filmin rekor kırması önemli lan

    YanıtlaSil
  37. ayrıca rekorları öreninde gelenlin çünkü sizbi bebe siniz bilmiyosunuz bunu lan çünkü bilmeyenler bebe dir eyer bana küfür eden olursa buranın kurucusuna şikayet ederim sonrada siz ban yersiniz bu sitede

    YanıtlaSil
  38. bence vıoletta ıkısını arasında kallması cok sacma ben olsam dırek LEON secerım

    YanıtlaSil
  39. ya ben yenı bolumunu bulamıyoorum bulan varmı bıde ludmıla cok cırkın tomasda oyle o yuzden yakısısyorlar

    YanıtlaSil
  40. leon violetta seviyor ve onun için herşeyi yapar.

    YanıtlaSil
  41. ve leon onun için yumix yarışmasından ayrıldı

    YanıtlaSil
  42. adamım leon aslan kıral

    YanıtlaSil
  43. thomas vs leon dövüşürse sizce kim döver?
    ve kazanan mmm leon

    YanıtlaSil
  44. he zaman ki leon yakışıklı karizmatik tomas sadece tatlı

    YanıtlaSil
  45. violetta harikaa

    YanıtlaSil
  46. leon çok yakışıklı süperr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vilu u izleen herkez bili kivilu dizinin sonunda leon la beraber oluo ne tomas ne Diego vilu leon aşkını boza bilir

      Sil
  47. merhaba arkadşlr bnce violetta ve leon birlikte harikalar ama yeni sezonda leon yeni bir kızdn hoşlanıyo violetta da diego diye bir oğlandan of ikisi iidi bea :)e.y

    YanıtlaSil
  48. ANTI THOMAS, TEAM LEON TMASIN ALTINDAKI ŞEY ÇOK KOYUU YHAAA

    YanıtlaSil
  49. ludmila gayet güzel çirkin diye tomasa derler

    YanıtlaSil
  50. vilu e leon çok yakışıo

    YanıtlaSil
  51. violeltta aşktır leon taştır

    YanıtlaSil
  52. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  53. ludmi e Diego ne karştırıo

    YanıtlaSil
  54. Diego nun ludmi e bakışları çok güzel

    YanıtlaSil
  55. Leon la Ludmila ayrılınca birçift daha ayrılıyo (Tomas,Violeta) Bence Violetta çok iyi birseçim yapıp Leon ile çıktı çooooookkkkgüzel oldu zaten tomastan nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  56. violetta harika bende dergileri var

    YanıtlaSil